[Search] Szukaj   [Recent Topics] Najnowsze Tematy   [Hottest Topics] Hottest Topics   [Members]  Użytkownicy   [Groups] Strona główna 
Znaczenie ZOMO w systemie bezpieczeństwa PRL w woj. wrocławskim w latach 1975-89. Praca mgr.  XML
Spis Forum » Historia i zabytki
Autor Wiadomości
Carlo Paski


Joined: 30/09/2017 22:52:06
Wiadomości: 4
Offline

Witam.
Jestem studentem na cywilnym kierunku Bezpieczeństwo Narodowe na WSOWL ("Zmech").
Szukam osób, które mogłyby służyć mi pomocą w ogarnięciu tej tematyki, osób stojących po obu stronach.

Tematyka dotyczy sprzętu i taktyki działania oraz oczywiście strona historyczna działania tej formacji we Wrocławiu. W szczególności zabezpieczenie imprez masowych, meczów Śląska i innych wydarzeń sportowych i koncertów na tym terenie. Nazwisk w pracy ujmować nie zamierzam, bardziej skupiam się na ocenie roli formacji.

Jeśli ktoś coś, to proszę pisać tu, bądź na priv

Z góry dziękuję za okazaną pomoc.

Pozdrawiam

KP

Carlo Paski


Joined: 30/09/2017 22:52:06
Wiadomości: 4
Offline

Nie gryzę, więc proszę się nie bać i włączyć do rozmowy. Poniżej lub na priv
Tu jest mail do mnie.
carlopaski78@gmail.com

Może jakieś ciekawe wspomnienia w temacie happeningów Dwunastki, Pomarańczowej Alternatywy czy Wolności i Pokoju? Ówcześni studenci chyba nie są dotknięci Alzheimerem, więc może ktoś, coś...
Wasza pomoc będzie bardzo przydatna

This message was edited 2 times. Last update was at 09/10/2017 19:58:04

Carlo Paski


Joined: 30/09/2017 22:52:06
Wiadomości: 4
Offline

Widzę, że wydmuchy po obu stronach barykady... Kto by pomyślał...
maras - Administrator


Joined: 19/05/2012 23:23:03
Wiadomości: 677
Offline

Carlo, rozwiń swoją myśl, bo jakaś taka "niepercepcyjna"...
Carlo Paski


Joined: 30/09/2017 22:52:06
Wiadomości: 4
Offline