MENU
Mijanka linii nr 3 przy pl.Słowiańskim.

Dodał: Piotr Drab° - Data: 2009-06-02 20:00:13 - Odsłon: 6547
Rok 1966

Legnickie tramwaje - funkcjonowały w latach 1898-1968. Początkowo powstały trzy trasy:
1) Linia okrężna, z dworca kolejowego przez ul.Libana, pl. Wilsona (Breslauer Platz), ul. Witelona i Skarbka (Gartenstr.), plac Katedralny (Passage), Rynek (Ring), Złotoryjską (Goldberger Str.), Hutników (Grenadierstr.), Chojnowską (Haynauer Str.), Rynek, Grodzką (Burgstr.) i Nową (Glogauer Str.) do dworca,
2) Linia transwersalna z ulicy Ściegiennego (Hedwigstr.) przez Skłodowskiej-Curie (Lübenerstr.), Rycerską (Ritterstr.), Partyzantów (Kohlmarkt), św. Jana (Johannisstr.), plac Katedralny (Passage), plac Słowiański (Friedrichplatz), Mickiewicza (Luisenstr.), Łukasińskiego (Schützenstr.) i Jaworzyńską (Jauerstr.) na Tarninów,
3) Linia do cmentarza z placu Wilsona (Breslauer Platz) przez Wrocławską (Breslauer Str.) do cmentarza komunalnego (naprzeciw którego wzniesiono zajezdnię).
Cała sieć liczyła 9,271 km toru pojedynczego z mijankami (także krańcowymi), zbudowany dla legnickiej sieci tabor składał się z 18 wagonów motorowych i 5 doczepnych zbudowanych w wytwórni Waggonfabrik Breslau. Początkowo linia okrężna kursowała z częstotliwością do 7,5 minuty, zaś pozostałe co 10 minut. Źródło opisu i więcej informacji: .
/Petroniusz/

  • /foto/178/178393m.jpg
    1898
  • /foto/3680/3680604m.jpg
    1898
  • /foto/3945/3945111m.jpg
    1898
  • /foto/4531/4531396m.jpg
    1898
  • /foto/4532/4532116m.jpg
    1898
  • /foto/6044/6044617m.jpg
    1898
  • /foto/6970/6970438m.jpg
    1898
  • /foto/4115/4115334m.jpg
    1898 - 1899
  • /foto/278/278271m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/388/388714m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/3791/3791781m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/4892/4892139m.jpg
    1898 - 1900
  • /foto/5296/5296103m.jpg
    1898 - 1902
  • /foto/8956/8956418m.jpg
    1898 - 1945
  • /foto/261/261729m.jpg
    1899
  • /foto/430/430987m.jpg
    1899
  • /foto/3644/3644320m.jpg
    1899
  • /foto/4512/4512272m.jpg
    1899
  • /foto/5399/5399447m.jpg
    1899 - 1901
  • /foto/446/446200m.jpg
    1900
  • /foto/3937/3937187m.jpg
    1900
  • /foto/4954/4954943m.jpg
    1900
  • /foto/7173/7173648m.jpg
    1900
  • /foto/8272/8272253m.jpg
    1900
  • /foto/10377/10377991m.jpg
    1900
  • /foto/4398/4398936m.jpg
    1900 - 1901
  • /foto/8070/8070405m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/244/244995m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/4962/4962185m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/5317/5317845m.jpg
    1900 - 1905
  • /foto/320/320278m.jpg
    1900 - 1915
  • /foto/433/433693m.jpg
    1901
  • /foto/4089/4089827m.jpg
    1901
  • /foto/5790/5790684m.jpg
    1901
  • /foto/4870/4870898m.jpg
    1902
  • /foto/5073/5073087m.jpg
    1902
  • /foto/5220/5220182m.jpg
    1902
  • /foto/5319/5319658m.jpg
    1902
  • /foto/320/320243m.jpg
    1903
  • /foto/4638/4638096m.jpg
    1903
  • /foto/353/353932m.jpg
    1904
  • /foto/3718/3718472m.jpg
    1904
  • /foto/188/188099m.jpg
    1905
  • /foto/7221/7221282m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/3527/3527490m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/4712/4712596m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/8904/8904429m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/5426/5426175m.jpg
    1905 - 1912
  • /foto/245/245158m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/334/334594m.jpg
    1906 - 1914
  • /foto/6738/6738223m.jpg
    1907 - 1911
  • /foto/7028/7028647m.jpg
    1907 - 1911
  • /foto/281/281504m.jpg
    1908
  • /foto/4484/4484350m.jpg
    1908
  • /foto/7552/7552342m.jpg
    1908
  • /foto/8343/8343699m.jpg
    1908
  • /foto/3424/3424166m.jpg
    1908 - 1912
  • /foto/334/334421m.jpg
    1908 - 1920
  • /foto/5109/5109378m.jpg
    1909
  • /foto/3985/3985497m.jpg
    1910
  • /foto/4391/4391798m.jpg
    1910
  • /foto/29/29552m.jpg
    1910 - 1913
  • /foto/8904/8904431m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/271/271906m.jpg
    1910 - 1918
  • /foto/361/361823m.jpg
    1910 - 1918
  • /foto/4319/4319238m.jpg
    1911
  • /foto/8865/8865072m.jpg
    1911
  • /foto/3534/3534910m.jpg
    1912
  • /foto/188/188106m.jpg
    1913
  • /foto/4527/4527950m.jpg
    1913
  • /foto/5806/5806293m.jpg
    1913 - 1915
  • /foto/334/334391m.jpg
    1913 - 1916
  • /foto/388/388109m.jpg
    1913 - 1918
  • /foto/7862/7862955m.jpg
    1913 - 1918
  • /foto/267/267751m.jpg
    1915
  • /foto/3889/3889842m.jpg
    1915
  • /foto/4859/4859885m.jpg
    1915
  • /foto/4869/4869676m.jpg
    1915
  • /foto/4889/4889551m.jpg
    1915
  • /foto/5313/5313955m.jpg
    1915
  • /foto/5407/5407982m.jpg
    1915
  • /foto/6447/6447379m.jpg
    1915
  • /foto/6554/6554275m.jpg
    1915
  • /foto/420/420941m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/6835/6835778m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/4391/4391959m.jpg
    1916
  • /foto/4523/4523999m.jpg
    1917
  • /foto/3743/3743824m.jpg
    1918
  • /foto/4372/4372686m.jpg
    1918
  • /foto/5096/5096609m.jpg
    1918
  • /foto/6657/6657700m.jpg
    1919
  • /foto/3495/3495627m.jpg
    1929
  • /foto/3877/3877422m.jpg
    1929 - 1939
  • /foto/4638/4638048m.jpg
    1930
  • /foto/4894/4894397m.jpg
    1930
  • /foto/361/361824m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/362/362631m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/4894/4894408m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/7198/7198068m.jpg
    1931
  • /foto/9426/9426854m.jpg
    1932 - 1935
  • /foto/341/341604m.jpg
    1932 - 1939
  • /foto/4113/4113227m.jpg
    1935
  • /foto/151/151729m.jpg
    1935 - 1945
  • /foto/4744/4744519m.jpg
    1936
  • /foto/5244/5244145m.jpg
    1936
  • /foto/5836/5836204m.jpg
    1936
  • /foto/8444/8444348m.jpg
    1936
  • /foto/359/359360m.jpg
    1939
  • /foto/4762/4762524m.jpg
    1939
  • /foto/8448/8448005m.jpg
    1939
  • /foto/4589/4589261m.jpg
    1940
  • /foto/4816/4816019m.jpg
    1943
  • /foto/5018/5018850m.jpg
    1943 - 1944
  • /foto/4223/4223652m.jpg
    1945 - 1955
  • /foto/6635/6635467m.jpg
    1956
  • /foto/6636/6636414m.jpg
    1956
  • /foto/9443/9443141m.jpg
    1956 - 1960
  • /foto/10441/10441788m.jpg
    1957 - 1958
  • /foto/5210/5210488m.jpg
    1958
  • /foto/292/292581m.jpg
    1958 - 1959
  • /foto/6635/6635614m.jpg
    1958 - 1960
  • /foto/6004/6004398m.jpg
    1959 - 1960
  • /foto/6636/6636406m.jpg
    1959 - 1960
  • /foto/5287/5287745m.jpg
    1960
  • /foto/437/437101m.jpg
    1960 - 1965
  • /foto/7695/7695992m.jpg
    1960 - 1966
  • /foto/188/188239m.jpg
    1960 - 1968
  • /foto/8126/8126699m.jpg
    1961 - 1963
  • /foto/44/44861m.jpg
    1961 - 1967
  • /foto/10441/10441651m.jpg
    1963
  • /foto/10441/10441734m.jpg
    1963
  • /foto/10441/10441755m.jpg
    1963
  • /foto/6635/6635471m.jpg
    1964 - 1968
  • /foto/154/154215m.jpg
    1966
  • /foto/154/154217m.jpg
    1966
  • /foto/164/164491m.jpg
    1966
  • /foto/7120/7120177m.jpg
    1966
  • /foto/55/55530m.jpg
    1967

Marianna Drab – zbiory prywatne

Poprzednie: Zajezdnia tramwajowa nr 8 Wilczy Kąt (dawna) Strona Główna Następne: ul. Gepperta Eugeniusza


mcgregor19 | 2009-06-03 22:00:01
skur......wo nie powiem inaczej. Ten sam przypadek co z Kol. ,,Duszek" Gerard Skokowski swoją oceną przekreślił fotografię, która powinna widnieć wsród najlepszych w tym miesiącu. Ciekawe co było powodem takiem oceny i co ciekawego kol. Gerard ma do pokazania bo jak narazie to bida z nędzą. Może jednak admini coś zrobią z tym problemem, żeby zapobiec podobnym przypadkom !!!!!!!!!!!!!! Aby pisać komentarze musisz się zalogować
moose | 2009-06-03 22:14:09
Olej to. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem, jest ustalenie skryptu głosowania przez użytkowników, którzy przekroczą jakiś pułap punktowy na stronie (100, 500, 1000, np.), co będzie jakimś obrazem odpowiedzialności za swoje czyny, krwi mniej innym napsuje i ukróci "duszki" oraz innych spadochroniarzy spod jednego IP (są przesłanki obecności co najmniej jednego punktującego łańcuszka na stronie).
Gerard Skokowski | 2009-06-06 08:19:04
Po pierwsze nie jestem jakimś "duszkiem" skoro podpisuję się imieniem i nazwiskiem. Po drugie nie rozumiem jakim prawem Pan mnie obraża. Nie wystawiłem 1, tylko 6- ponieważ widziałem już kolorowe zdjęcia tramwajów. Nie mam żadnych kompleksów, nie mam zamiaru też stawiać 6 każdej fotce. Widziałem na tej i na innych stronach takie, na które 6 ocena to za mało.
Piotr Drab | 2009-06-03 22:17:16
Wiele dobrych fotografii nie może choć na chwilę znaleźć się na stronie -ZDJĘCIE MIESIĄCA- przez, wg mnie, felerną możliwość oceniania. Czy nie łatwiej brać pod uwagę największą ilość wszystkich ocen? Inną sprawą jest zazdrość i zakompleksienie.
Skaj | 2009-06-03 23:10:22
Nie rozumiem o co chodzi, gdyby to była niższa ocena... Ale to -6, co i tak kwalifikuje zdjęcie jako "wybitne". I po co te mocne słowa, w końcu kto tu kogo obraża? Chyba większość z nas to dorośli ludzie a oceny mają prawo być subiektywne. Dla niektórych słowo "wybitne" może mieć zupełnie inną wartość niż dla reszty.
Piotr Drab | 2009-06-03 23:54:30
Przykład: jedna praca otrzymuje 10 szóstek, druga praca otrzymuje 49 szóstek i jedno sześć z minusem. Która praca ma wyższą średnią? Która praca ma większą ilość ocen i punktów?
Zbigniew Czerwiec | 2009-06-04 00:40:35
A zastanawiałeś się którą pracę więcej oglądają i czy to nie jest wyznacznikiem oceny. Pracę ogląda 15 osób i jest 10 szóstek lub ogląda 80 osób i jest 49 szóstek . Ja wolał bym to drugie nawet gdyby było parę 5-tek ale było by więcej oglądane. Jest zainteresowanie fotką a co do ocen to jest loteria. Niech oglądają!!!. Pozdrawiam.
mcgregor19 | 2009-06-04 11:43:44
W takim razie trzeba zmienić system oceniania aby zdjęciem miesiąca została np fotka, która ma np. 49 szóstek i 1 szóstkę minus oraz 400 odsłon, a nie ta która ma 10 szóstek i 50 odsłon, bo póki co ta druga ma większe szanse zostać zdjęciem miesiąca. A skoro tak mało istotne jest dla niektórych ocenianie i kandydatura do zdjęcia miesiąca to proponuje to całkowicie zlikwidować i nie będzie wtedy problemu.
Piotr Drab | 2009-10-28 15:05:10
A ty Zbysiu mnie znasz, bo ja sobie nie przypominam pana.