Nie, nie była wykorzystywana zresztą nawet gdyby była to nic tutaj nie pasuje do tego miejsca.
Tramwaj ma tabliczkę "Karłowice" a zatem jest to siódemka, piętnastka albo jedynka, które wtedy jeździły do pętli na Zawalnej - w dodatku na torze prowadzącym w stronę Karłowic.
Czyli jeśli to jest tramwaj linii ... to możliwe miejsca to:
1. pl. Grunwaldzki -> Piastowska -> Nowowiejska -> pl. Słowiański -> Słowiańska -> Trzebnicka
7. Szewska -> Grodzka -> m. Uniwersytecki -> pl. św. macieja -> Chrobrego -> pl. Powst. Wlkp. -> Trzebnicka
15. Podwale -> Jagiełły -> m.Sikorskiego -> Mieszczańska -> m. Mieszczańskie -> Dubois -> Pomorska -> pl. Staszica -> pl. Powstańców Wlkp. -> Trzebnicka
Wystarczy tylko z tych tras wybrać miejsca w których był skręt bez rozjazdu i odpowiedź mamy gotową. Pewnie coś wykombinuję o ile ktoś nie będzie szybszy ;) Tak czy inaczej na 95% to jest Ołbin.
... no i już z grubsza wiem gdzie to mogło być.
Najbardziej pasują dwa miejsca:
1. Dubois - zjazd z m. Mieszczańskiego, skrzyżowanie z Kurkową - były tam takie dwa łuki zanim przebudowali ulicę Dubois.
2. Wylot Nowowiejskiej na pl. Słowiański.
Jeszcze jedno - gdyby to była np. siódemka jadąca objazdem przez Kilińskiego to jeszcze by doszły dwa miejsca - Kilińskiego - Prusa oraz Prusa - Poniatowskiego.
O ile nie było żadnych objazdów to dwójka w dwóch miejscach spotykała tramwaje jadące na Karłowice - piętnastkę od Tarnogaju do Stawowej i jedynkę od pl. Grunwaldzkiego do Biskupina. No chyba, że jeszcze gdzieś w pobliżu zajezdni w przypadku zjazdu / wyjazdu.
sprintkowi-za nr 2-BRAWA za spostrzegawczość ! Ali obramowania okien i mniejsze lufciki w trzech oknach niezbyt pasują. Może być tak, że lufciki są mniejsze, bo po 1962 okna wymieniono. Ale...