Dzięki za potwierdzenie (dodałem znacznik) i pomoc w datowaniu. W kwestiach lotnictwa to raczej kiepski jestem - jedyne co umiem to MIG-iem zrobić się w balona :P
Dla zainteresowanych - 2.03.1989 roku wystartował z tego lotniska taki właśnie "dwudziestypiąty" w wersji szkoleniowej i rozbił się pod Oławą - tu artykuł
Z cytowanej strony: "Numer seryjny maszyny: 02019919. Wyprodukowany w końcu 1978 roku. W 164OGRAP miał numer boczny 07." Czy oznaczałoby to, że widoczny na zdjęciu nr 14 powinien być młodszy od cytowanego (a zatem można ponownie zawęzić datowanie)? W numeracji maszyn obowiązywała chronologia?
Coś źle odczytałeś Paweł, ten co się rozbił :
Wersja samolotu - MiG25RU (ros. МиГ-25РУ produkt 39)
Numer boczny - 62 - koloru czerwonego.
Data i miejsce produkcji - 31.07.1973, Gorkowskie Awiazawody.
Źle odczytałeś me złe odczytanie :D Mój post dotyczył MiG-25RB nr bocznego 07, który po powrocie do ZSRR trafił do 47OGRAP w Szatałowo. A to czy powyższy nr 14 to MiG-25RB, MiG-25RU czy MiG-25BM to już nie do mnie pytanie... :)
Zmieniam datowanie na lata 1981-1982 bowiem w związku z polskim kryzysem w kwietniu 1981 r., W bazie wylądował 55. odrębny pułk lotnictwa śmigłowcowego Sewastopol.