MENU
 Zobacz to zdjęcie w artykule (1) 
Wyśmienita zabawa oraz wyjątkowy klimat podczas kuligu pracowników D.Z.B.R Renifer w Karpaczu.

Dodał: Babinicz° - Data: 2013-02-11 21:57:11 - Odsłon: 6464
Lata 1984-1985

Data: 2012:11:01 14:37: 0   Aparat: HP pstc5200  


  • /foto/7305/7305435m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/10575/10575785m.jpg
    1930 - 1936
  • /foto/7748/7748387m.jpg
    1935 - 1939
  • /foto/6613/6613815m.jpg
    1948 - 1955
  • /foto/353/353005m.jpg
    1950 - 1953
  • /foto/9173/9173688m.jpg
    1972
  • /foto/4632/4632502m.jpg
    1992
  • /foto/9252/9252864m.jpg
    1998
  • /foto/7346/7346710m.jpg
    2006
  • /foto/7346/7346711m.jpg
    2009
  • /foto/6928/6928442m.jpg
    2010

Babinicz°

Poprzednie: Budynek nr 14-18 (42-50) (58-64) (KDM)
Pod Arkadami
Strona Główna Następne: Płaskorzeźby


maras | 2013-02-11 21:58:58
Do Karpacza też warto... :)
Babinicz | 2013-02-11 22:07:32
Gotowe wyprzedził mnie pan o sekundę :)
maras | 2013-02-11 22:14:44
He, he :))
górski | 2014-04-10 18:30:43
Takie ujęcie można zrobić w kilku (-nastu) miejscach w okolicy. np. na Tabaczanej Ścieżce, na przedłużeniu ul.Leśnej, na drodze do schroniska Nad Małą Łomniczką, na Chomontowej Drodze itd. Może to wyjaśnić tylko ktoś uczestników.
Babinicz | 2014-04-19 17:18:11
Dziękuję za pomoc, robiłem tą fotografię o ile dobrze pamiętam w bocznej drodze do Kościółka Wang. Może założymy nowy obiekt ?
moose | 2014-05-18 16:58:26
Nie, nie zakładamy nowego obiektu. Szanowny Babiniczu - to nie tematy na naszą stronę. Chodzi o jednoznaczność identyfikacji miejsca i motyw przewodni naszej strony - dokumentację zmian przestrzennych. Jako cel sam w sobie - nie. Także przypisanie do Prochowic jest niewłaściwe. Nie ma tu Prochowic. Skoro są trudności obiektywne z należytą klasyfikacją zdjęcia, to tym bardziej potwierdza to że nie pasuje ono do strony - mimo uroku i pozytywnego klimatu.
Babinicz | 2014-05-18 17:47:55
Szanowny Moose Rafale . Nie takie ......... są umieszczane bez echa ( nie urażając innych ) Przepisanie było takie ponieważ byli pracownicy z tego zakładu , skoro spytałem o przepisanie miesiąc wcześniej to mogłeś coś zaproponować . – i jak dla mnie to w ogóle nie musi tutaj być . Proszę je ponownie nie wstawiać.
maras | 2014-05-18 18:20:48
Ja przypisałem z powrotem do Karpacza i myślę, że mogłoby zostać...
moose | 2014-05-18 18:56:27
Zdjęcie zauważyłem dzisiaj (wchodzi zdjęć całkiem sporo, stąd czasem umyka), ale do rzeczy - musi być konkretne tło obiektowe. Takich zdjęć z imprez zakładowych, które - gdyby nie podpis - przedstawiają sytuację typu 'wszędzie i nigdzie', każdy ma w archiwach domowych pewnie sporo... Także bez urazy i jeśli zauważycie takie perełki to ciach, albo do artykułu, jeśli są wspomnieniem wartym zachowania, podzielenia się z innymi.
wilk.wroclaw | 2014-05-18 19:15:26
Ja tam Adminem nie jestem, ale prawo do swojego zdania mam. W mojej ocenie takie zdjęcie nadaje się na naszą klasę lub FB a nie do nas. Grupa ludzi, i tak bardzo uniwersalny kawałek krajobrazu, że nic nie można o nim powiedzieć, identyczne ujęcie można było pstryknąć w górzystej części mazur. A pozostawiając takie sam bym się zastanawiał czy nie wrzucić setek moich podobnych, z grzybobrań, spacerów leśnych, etc. To moje zdanie oczywiście.
Babinicz | 2014-05-18 19:33:14
A ja z kolei uważam że takie zdjęcie jak niczego nie wnosi , i nie wpisuje je innym - Ale to moje skromne zdanie .
wilk.wroclaw | 2014-05-18 19:44:09
Moje, na Twoją żałosną niekorzyść wpisuje się w ramy regulaminu - przedstawia primo - konkretny obiekt historyczny, secundo - zniszczenia wojenne na tymże obiekcie. Poczytaj sobie regulamin, nie jest długi. II - RAMY TEMATYCZNE - i spróbuj uzasadnić jak kawałek konia, parę osób i kilka drzew ze śniegiem mają się do niego. Ale konkretnie. Czekam.
maras | 2014-05-18 19:40:42
Konradzie, każdy ma prawo do własnego zdania pod warunkiem, że to "własne zdanie" nie staje się zarzewiem niepotrzebnych emocji... taka panuje u nas zasada.
wilk.wroclaw | 2014-05-18 19:45:09
Dlatego właśnie Marku powyżej czekam na merytoryczne uzasadnienie Kolegi Babinicza, na podstawie regulaminu, odnośnie zdjęcia. :-)
wilk.wroclaw | 2014-05-18 20:14:04
Odpowiedzialem Koledze Babiniczowi na Prv, prosze o skasowanie mojej wypowiedzi, wyjasnimy sobie sami, bez cyrków publicznych. Dziekuje
moose | 2014-05-18 20:31:42
Dokładnie. A ja wyciągam kij z mrowiska. Dyskusje są potrzebne.
Waclaw Grabkowski | 2014-05-18 21:04:02
Moim zdaniem reakcja Rafała (admina moose) jest zbyt agresywna. Wyobrażam sobie, co odczuwa Babinicz. Jest z nami tyle lat i należy mu się szacunek. Na WA są dziesiątki zdjęć przedstawiające bawiących się Niemców. Ja bym zdjęcie zostawił.
moose | 2014-05-18 21:25:08
Wacku - ani jednym słowem nie odniosłem się do uczuć, przekonań i emocji kolegi. Konkretnie napisałem to co wieloletni użytkownik tej strony wiedzieć powinien. Zatem Twoja ocena mojej opinii jako ofensywnej jest nieuzasadniona. Pozostała część dyskusji natomiast wymknęła się regułom "ad rem" i tu do Ciebie przytyk Konradzie, bo niefajnie usłyszeć pod swoim adresem, że coś jest "żałosne". Trzymamy poziom, OK panowie?
Waclaw Grabkowski | 2014-05-18 21:50:18
Rafale, dokładnie przeczytałem, co napisałeś i rzeczywiście wychodzi z tego twoja ogłada, ale głównie daje się zauważyć w szyku słów i zdań rytm urzędniczy, niemal wojskowy. Nie mogę tego pojąć, bo znam cię z realu gdzie jesteś przemiłym facetem. Pewnie wilk to wyczuł…
Waclaw Grabkowski | 2014-05-18 22:36:20
Dodam jeszcze kilka zdań. Nie jesteśmy w pracy, nie bierzemy tu żadnych pieniędzy. Spotykamy się i dokumentujemy, bo sprawia nam to przyjemność. Każdy się doskonali i z czasem wypełnia wszystkie punkty regulaminu. Największy potencjał jest w tym, że jesteśmy przyjaciółmi. Popatrz na Marka. Ja zawierzam jego intuicji, to jest dobra droga do doskonalenia portalu. Z łatwością chłonie wiedzę, nawiązuje przyjaźnie, docenia każdego nowego użytkownika, jednocześnie wykonując tytaniczną pracę przy ocenianiu zdjęć. I tu pod tym zdjęciem (które zaakceptował) próbuje się Marka przekierować na inny tor i zakłóca jego intuicję tak potrzebną do dalszego rozwoju.
moose | 2014-05-18 23:49:24
Wacku, dlatego że jesteśmy ciałem koleżeńskim a nie autokratycznym każdy z nas może się wypowiedzieć na ten temat. Kanonu strony nie zmienimy. Pokazałem furtkę dla takich zdjęć - napisanie artykułu, gdzie mieszczą się luźne tematy, szersze opisy, wrażenia. Oczywiście, wymaga to większego nakładu pracy w opisanie sceny (kto, gdzie i kiedy?), ale to jak z dobrym opisem pod zdjęciem, który załatwia połowę roboty, albo i więcej. Nikogo nie obrażę kiedy będę się trzymał zasad. Naginając je - mogę obrazić tych, którzy cenią sobie konsekwencję. Życzę dobrej nocy.
Babinicz | 2014-05-19 08:53:53
Bardzo przepraszam ale zdjęcie było w artykule.
maras | 2014-05-19 09:00:44
Babiniczu, proszę abyś już nie obstawał przy usunięciu tego zdjęcia, bo jest umieszczone w artykule. Ja głosuję za pozostawieniem. Pozdrawiam.
maras | 2014-05-19 09:04:48
Proszę kolegów administratorów o weryfikację swoich decyzji w sprawie tej fotografii. Wyjaśnienie w moim komentarzu.