Dla potrzeb prywatnej Kolejki Bolesławieckiej przy stacji kolei państwowej powstała infrastruktura stacji Nowa Wieś Grodziska Zachodnia (niem. Neudorf a. Groditzburg West), gdzie znajdowały się tory postojowe kolejki i zabudowania dworca West i jednostanowiskowej parowozowni zburzonej w 1992 r. Tory od strony Bolesławca przechodziły po blachownicowym wiadukcie nad torami od strony Jerzmanic (linii 284). W 1977 roku przebudowano wjazd na stację z powodu złego stanu ww. wiaduktu. Teren po stacji West ...
Dla potrzeb prywatnej Kolejki Bolesławieckiej przy stacji kolei państwowej powstała infrastruktura stacji Nowa Wieś Grodziska Zachodnia (niem. Neudorf a. Groditzburg West), gdzie znajdowały się tory postojowe kolejki i zabudowania dworca West i jednostanowiskowej parowozowni zburzonej w 1992 r. Tory od strony Bolesławca przechodziły po blachownicowym wiadukcie nad torami od strony Jerzmanic (linii 284). W 1977 roku przebudowano wjazd na stację z powodu złego stanu ww. wiaduktu. Teren po stacji West to obecnie kilkanaście porozrzucanych szyn w lesie, który porasta torowisko stacji.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||
Stacja kolejowa Nowa Wieś Grodziska (dawna) na innych fotografiach | ||
|
||