MENU
Pociąg z Wrocławia do Jedliny prowadzony znormalizowanym tendrzakiem BR 64 324 (seria na PKP OKl2) niemieckich kolei DRG przed wjazdem na stację w Jugowicach (semafor wjazdowy od strony Zagórza). Pociąg chwilę wcześniej przejechał po moście Mählerstein Brücke. Nie będę się rozwodził nad doskonałością i niepowtarzalnością kadru. Każdemu pozostawiam tę przyjemność. Zdjęcie jest odbitką z oryginalnej matrycy przedwojennej. Trudno jednoznacznie stwierdzić kto jest autorem zdjęcia, być może sam Carl Bellingrodt, który w połowie lat 30. był na Dolnym Śląsku. Skan zdjęcia dzięki uprzejmości Adama Pacześniaka.

Dodał: moose° - Data: 2011-03-04 14:42:33 - Odsłon: 6671
Lata 1935-1939


Most 3-przęsłowy; dwa przęsła kratowe, jedno blachownicowe; wysokość filarów 13 m; długość 81,85 m. Ciekawostka: pierwsze przęsło mostu nad drogą znajduje się na pograniczu Jugowic i Zagórza. Drugie przęsło nad rzeką znajduje się już na terenie Niedźwiedzicy.

  • /foto/5556/5556613m.jpg
    1903
  • /foto/6657/6657243m.jpg
    1904
  • /foto/307/307735m.jpg
    1904
  • /foto/8850/8850821m.jpg
    1904 - 1906
  • /foto/183/183642m.jpg
    1904 - 1910
  • /foto/338/338284m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/4258/4258185m.jpg
    1908 - 1911
  • /foto/4258/4258201m.jpg
    1908 - 1913
  • /foto/4258/4258237m.jpg
    1910 - 1911
  • /foto/341/341069m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/8284/8284447m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/4258/4258262m.jpg
    1925
  • /foto/7963/7963733m.jpg
    1958 - 1960
  • /foto/252/252632m.jpg
    1968
  • /foto/204/204215m.jpg
    1999
  • /foto/204/204216m.jpg
    1999
  • /foto/204/204436m.jpg
    1999
  • /foto/55/55026m.jpg
    2005
  • /foto/168/168379m.jpg
    2007
  • /foto/323/323199m.jpg
    2009
  • /foto/323/323201m.jpg
    2009
  • /foto/323/323203m.jpg
    2009
  • /foto/324/324563m.jpg
    2009
  • /foto/324/324565m.jpg
    2009
  • /foto/287/287917m.jpg
    2009
  • /foto/287/287918m.jpg
    2009
  • /foto/447/447790m.jpg
    2012
  • /foto/447/447792m.jpg
    2012
  • /foto/9400/9400466m.jpg
    2016
  • /foto/6032/6032176m.jpg
    2016
  • /foto/6032/6032177m.jpg
    2016
  • /foto/7234/7234944m.jpg
    2018
  • /foto/7234/7234962m.jpg
    2018
  • /foto/7234/7234979m.jpg
    2018
  • /foto/7234/7234999m.jpg
    2018
  • /foto/9616/9616430m.jpg
    2021
  • /foto/9753/9753861m.jpg
    2022
  • /foto/9783/9783233m.jpg
    2022
  • /foto/9933/9933919m.jpg
    2022
  • /foto/10497/10497362m.jpg
    2023
  • /foto/10608/10608270m.jpg
    2023

Adam Pacześniak - zbiory prywatne

Poprzednie: Mapy, plany Strona Główna Następne: 2008 - 2011 Budowa mostu Rędzińskiego


moose | 2011-03-04 23:51:46
Parowóz BR 64 324 zbudowano w 1934 r. w zakładach Arn. Jung Lokomotivfabrik GmbH w Kirchen. Nr seryjny 5510. Jego przydziały i losy nie są znane.