Stacja posiadała oprócz dworca trzy duże magazyny, dwie parowozownie (wachlarzową - pruską i garaż dla parowozów austriackich/czeskich - zlikwidowany ok. 1950 r.), nastawnię dysponującą Lb w budynku dworca i dwie nastawie wykonawcze: Lb1 na iglicy północnej i Lb2 na iglicy południowej (obydwie nastawnie były zrujnowane w 2006 r.), dwie rampy boczno-czołowe, dwa perony w tym jeden zadaszony, budynki gospodarcze i dwa place ładunkowe w rym jeden z dźwigiem. Od stacji odchodziły dwie bocznice (do tartaku-zakładów meblowych i do zakładów mat. budowlanych - zlikwidowana przed 1980 r.). Układ torowy dawnej stacji to: tor główny zasadniczy, 4 główne dodatkowe i około 10-14 innych bocznych. Przed osią dworca był podwójny rozjazd krzyżowy na torach głównych umożliwiający szybkie rozłączenie i oblot składów które miały jechać z/do Czech.