Budowa S3 między węzłami Nowa Sól Południe a Legnica II, odcinek 2 (Gaworzyce - Kaźmierzów).
Zadanie 2 od węzła Gaworzyce do węzła Kaźmierzów (bez węzła), o długości ok. 16,900 km tj. od km 16+400 do ok. km 33+301 obejmuje:
- budowę drogi ekspresowej o długości ok.16,900km o przekroju 2 x 2 pasy ruchu,
- budowę 3 węzłów drogowych: „Gaworzyce”, „Drożów” oraz „Potoczek”,
- przebudowę istniejącej sieci dróg w zakresie kolizji z planowaną drogą ekspresową,
- budowę dróg wewnętrznych, obsługujących tereny przylegle do projektowanego pasa drogowego,
- budowę dróg (dojazdów) technologicznych,
- budowę obwodu utrzymania drogowego OUD „Drożów”,
- budowę 8 obiektów inżynierskich w ciągu drogi ekspresowej, w tym 2 wiaduktów pełniących funkcję dolnych przejść ekologicznych, 1 wiaduktu nad grupą przeszkód /droga serwisowa, linia kolejowa, ciek wodny/ o długości około 300m, 4 wiaduktów drogowych i 1 wiaduktu drogowego stanowiącego jednocześnie funkcję dolnego przejścia dla zwierząt),
- budowę 1 wiaduktu w ciągu drogi obsługującej, pełniącego funkcję dolnego przejścia dla zwierząt,
- budowę 8 wiaduktów nad drogą ekspresową, w ciągu dróg lokalnych,
- budowę przepustów o funkcjach hydrologiczno-ekologicznych pod koroną dróg i pod zjazdami,
- budowę systemu odwodnienia korpusu drogowego drogi ekspresowej i pozostałych dróg,
- przebudowę sieci melioracyjnych oraz oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
- budowę urządzeń ochrony środowiska,
- wykonanie urządzeń organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
Źródło: GDDKiA
/Petroniusz/
Zadanie 2 od węzła Gaworzyce do węzła Kaźmierzów (bez węzła), o długości ok. 16,900 km tj. od km 16+400 do ok. km 33+301 obejmuje:
- budowę drogi ekspresowej o długości ok.16,900km o przekroju 2 x 2 pasy ruchu,
- budowę 3 węzłów drogowych: „Gaworzyce”, „Drożów” oraz „Potoczek”,
- przebudowę istniejącej sieci dróg w zakresie kolizji z planowaną drogą ekspresową,
- budowę dróg wewnętrznych, obsługujących tereny przylegle do projektowanego pasa drogowego,
- budowę dróg (dojazdów) technologicznych,
- budowę obwodu utrzymania drogowego OUD „Drożów”,
- budowę 8 obiektów inżynierskich w ciągu drogi ekspresowej, w tym 2 wiaduktów pełniących funkcję dolnych przejść ekologicznych, 1 wiaduktu nad grupą przeszkód /droga serwisowa, linia kolejowa, ciek wodny/ o długości około 300m, 4 wiaduktów drogowych i 1 wiaduktu drogowego stanowiącego jednocześnie funkcję dolnego przejścia dla zwierząt),
- budowę 1 wiaduktu w ciągu drogi obsługującej, pełniącego funkcję dolnego przejścia dla zwierząt,
- budowę 8 wiaduktów nad drogą ekspresową, w ciągu dróg lokalnych,
- budowę przepustów o funkcjach hydrologiczno-ekologicznych pod koroną dróg i pod zjazdami,
- budowę systemu odwodnienia korpusu drogowego drogi ekspresowej i pozostałych dróg,
- przebudowę sieci melioracyjnych oraz oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
- budowę urządzeń ochrony środowiska,
- wykonanie urządzeń organizacji i bezpieczeństwa ruchu.
Źródło: GDDKiA
/Petroniusz/