MENU
Wagon motorowy trzebnickiej wąskotorówki przygotowany do pożegnalnego przejazdu Trzebnica -Milicz. Dziękuję za przekazanie zdjęcia.

Dodał: Sylwek° - Data: 2014-10-01 18:03:57 - Odsłon: 5387
14 września 1991

Aparat: Canon CanoScan LiDE 25  

  • /foto/325/325305m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/385/385622m.jpg
    1910 - 1925
  • /foto/3745/3745273m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/8547/8547593m.jpg
    1933
  • /foto/77/77791m.jpg
    1936
  • /foto/102/102742m.jpg
    1936
  • /foto/335/335874m.jpg
    1936
  • /foto/8951/8951185m.jpg
    1936
  • /foto/8951/8951214m.jpg
    1936
  • /foto/329/329791m.jpg
    1942 - 1944
  • /foto/335/335875m.jpg
    1945 - 1947
  • /foto/235/235555m.jpg
    1946 - 1950
  • /foto/4825/4825248m.jpg
    1946 - 1950
  • /foto/329/329694m.jpg
    1947 - 1949
  • /foto/64/64465m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/94/94078m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/329/329623m.jpg
    1956 - 1959
  • /foto/8811/8811252m.jpg
    1965 - 1980
  • /foto/8811/8811253m.jpg
    1965 - 1980
  • /foto/8112/8112416m.jpg
    1972
  • /foto/8469/8469249m.jpg
    1975
  • /foto/8914/8914135m.jpg
    1975
  • /foto/4977/4977118m.jpg
    1975 - 1980
  • /foto/4977/4977174m.jpg
    1975 - 1980
  • /foto/97/97150m.jpg
    1979
  • /foto/4865/4865527m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4865/4865533m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4865/4865540m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4865/4865549m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4866/4866820m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4866/4866825m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977121m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977122m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977175m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977195m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977196m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977199m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977297m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977299m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977501m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977507m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4977/4977512m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979312m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979323m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979329m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979356m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979371m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979376m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979473m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979485m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/4979/4979486m.jpg
    1980 - 1985
  • /foto/108/108666m.jpg
    1983
  • /foto/20/20404m.jpg
    1983
  • /foto/61/61531m.jpg
    1984
  • /foto/4865/4865445m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/4869/4869128m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/4869/4869135m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/4872/4872621m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/4872/4872632m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/4875/4875760m.jpg
    1985 - 1990
  • /foto/4977/4977065m.jpg
    1991
  • /foto/4830/4830586m.jpg
    1992
  • /foto/4828/4828263m.jpg
    1993
  • /foto/4828/4828291m.jpg
    1993
  • /foto/4829/4829909m.jpg
    1993
  • /foto/4830/4830609m.jpg
    1993
  • /foto/4831/4831686m.jpg
    1993
  • /foto/4831/4831690m.jpg
    1993
  • /foto/4843/4843645m.jpg
    1993
  • /foto/4843/4843647m.jpg
    1993
  • /foto/4843/4843650m.jpg
    1993
  • /foto/4843/4843652m.jpg
    1993
  • /foto/4843/4843667m.jpg
    1994
  • /foto/232/232064m.jpg
    2006
  • /foto/118/118216m.jpg
    2006
  • /foto/118/118217m.jpg
    2006
  • /foto/118/118218m.jpg
    2006
  • /foto/118/118219m.jpg
    2006

sylwek - zbiory prywatne

Poprzednie: Tabor kolejki wąskotorowej Strona Główna Następne: Szkolne schronisko młodzieżowe Dworek (d. dwór)


moose | 2019-07-11 08:46:13
To jedno z takich zdjęć, które za krótki czas stają się bezcenne. Pomijając toporność tej oprawy spojrzeć trzeba na fakt, że kolejka była wyeksploatowana do granic możliwości. Gnijące podkłady skutkujące wykolejeniem, brak środków na remonty bieżące powodowały że nieuchronny był jej kres. Do tego zarząd trzebnickiej kolejki w Poznaniu. No kogo to w Poznaniu obchodziło czy to będzie jeździć czy nie. Wyrazem złej woli (albo nawet zawoalowanego złodziejstwa) był fakt niemal natychmiastowej rozbiórki linii. Tak jakby się komuś spieszyło z zatarciem śladów. Zrobiono to bez uzgodnień (chociażby rozbiórkę nasypów), bez współpracy z samorządami (porzucone budynki stacyjne w Żmigrodzie, Miliczu, czy Sulmierzycach), po prostu bez wyobraźni. Ale takie to były czasy.... choć czy nadal nie są?
moose | 2021-09-14 12:17:03
30 lat minęło.
Zdzisław K. | 2022-11-10 18:24:06
Schmalspurbahnen in Polen - Wrocławska Kolej Dojazdowa