MENU
Mieszany osobowo-towarowy (towos) skład Spółki Kolejki Sowiogórskiej - (operator Eulengebirgsbahn AG) na jednym z charakterystycznych wiaduktów Kolejki Stołowogórskiej - prawdopodobnie jest to most-wiadukt nad Cedronem i drogą z Ratna do Wambierzyc: . Pociąg prowadzi parowóz-tendrzak pruskiej serii T7. Zdjęcie autorstwa Hansa Grochtmanna z Berlina zamieszczone w publikacji Die Privateisenbahnen und Kleinbahnen Schlesien, Band 2, autorstwa Paula Dosta, Dortmund 1969 r.

Dodał: moose° - Data: 2013-11-04 22:17:06 - Odsłon: 2600
Lata 1920-1935

- artykuł o linii ze Ścinawki Średniej do Radkowa.

Stacje (st.) i przystanki (po. ; poł. - przystanki z ładownią) dawnej Kolejki Stołowogórskiej (kilometraż przedwojenny liczony od Ścinawki / od Dzierżoniowa). Pogrubioną czcionką zaznaczono stacje węzłowe, kursywą obiekty nieczynne :
- , Ścinawka Średnia (Mały Dworzec), st., km 0,000 / km 45,480
- , Ścinawka Radkowska, poł., km 2.401 / km 47,920
- , Ratno Dolne, poł., km 4,930 / km 50,700
- , Ratno Górne, po., km 6,351/ km 51,780
- , Radków, st., km 9,424 / km 54,930.

Do 2005 roku obowiązywał na linii 327 następujący kilometraż:
- Nowa Ruda Słupiec, km -0,770
- Ścinawka, km 5,101
- Radków, km 14,502

  • /foto/4698/4698686m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/269/269052m.jpg
    2009
  • /foto/5025/5025031m.jpg
    2014
  • /foto/5025/5025546m.jpg
    2014
  • /foto/5043/5043556m.jpg
    2014
  • /foto/5057/5057974m.jpg
    2014

inne

Poprzednie: 2010 - Powódź w Bogatyni Strona Główna Następne: 2010 - Powódź w Bogatyni